Nu har jag tagit svinis-sprutan

Japp.. tog den igår..

Jag har velat fram å tillbaka jätte länge.. men så bestämde jag mig för att ta den ändå..

1. Jag va "vanligt" sjuk i en vecka.. å höll på få lunginflammation.. kunde knappt andas.. å fick sova sittandes medan jag chippade efter andan..
Å jag mådde verkligen piss.. hur skulle jag då inte må om jag fick svinis..
Jag tänker inte ligga å föda med svinis... nej det skulle jag aldrig palla.

2. Bebisen få ett litet emun när jag e vaccinerad innan födseln

3. Jag vill inte få svinis sen när bebisen e född.. å smitta den..

4. Bebisen e helt fullt utvecklad.. så om vaccinet har en påverkan blir det inte en utvecklings-störning

Kan dock säga att jag mår kanon.. liite ont i armen.. men inget mer..
Bebisen sparkar som en galning.. så den mår oxå bra.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0