Jag kan inte fatta det...

...eller jo visst kan jag det... men på ett sätt känns det ändå sjukt overkligt att jag ska bli "en mamma"...
Att Tommy å jag ska bli föräldrar...  att vi ska ha barn....  å att det ligger en liten liten bebis i min mage...


När jag tänker på det blir jag såååå glad... hela min kropp fylls av glädje...
Liksom sitter å små ler för mig själv... å kan knappt greppa det...

Det e såååå stort!


Å jag kan bli så sjukt stolt när jag hör tommy tex berätta för sina vänner att han ska bli pappa...

Som tex igår när han pratade med någon av sina gamla vänner som inte redan visste om att vi ska ha barn, å jag står i köket å gör te...å jag hör honom säga... -Jag ska bli farsa i december!...
Det bara pirrar till i hela kroppen... det blir liksom så verkligt när man hör någon annan säga att vi ska bli föräldrar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0