Sammandragningar..

Mmm... inatt hade jag sjukt mycket sammandragningar/förvärkar.. jag vet inte hur många jag hade.. men det kändes som om jag mer eller mindre hade dom hela tiden.. med bara någon minuts mellanrum..

Dom lättade runt 6-7 tiden.. å då kunde jag somna ordentligt..

Men det kan ju bero på att Tommy å jag storstädade hela lägenheten igår..
Å jag skurade ut hela badrummet.. helt sjukt va dammigt ett badrum kan bli på bara ett par veckor!..
Men nu har jag till å med tvättat allt kakel i badrummet.. finns inte en fläck i badrummet som inte e kliniskt rent..
Har slarvat dom senaste veckorna med städningen.. pga jag har vart sjuk, höggravid ect..ect..

Men det e fan mer stressande att inte ha det städat än att städa..
Så jävla skönt när det e gjort..

Tommy rensa ut ur klädkammaren.. där vi hade ställt in en massa kartonger från babysaker vi ha köpt..
På 3 veckor.. va det så fullt att man inte kom in... men du e det rensat å klart..

Men idag ska jag ta det lugnt.. ska bara diska, tvätta lite lakan...å gå ut med hundarna..

Så får vi hoppas att jag får sova inatt..


Annars.. tja.. bebisen har inte vänt på sig än..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0