Mår kanon!

Jag jag kan säga att jag mår oförskämt bra för att va gravid..

Visst dom första 16 veckorna va ett helvete.. spydde som bara den... å sen har jag min foglossning.. sen vecka 8...

Men nu mår jag kanon.. :D.. till å med foglossningen känns lite bättre... :D


Jag vet att det säkert kommer att vända sen när man är så där jätte stor..

Men just nu e min graviditet helt underbar...

Ja det enda man får bortse från då e väl att idag så upptäckte jag en bristning... mmm... va väl inställ på att dom skulle dyka upp.. men i vecka 25?.. va fan.. kommer ju se ut som ett dragspel i slut ändan ju...

Men på ett sett ser jag ganska lugnt på saken... jag är tillsammans med världens bästa man...
Som när jag snyftade fram att jag kommer ha en massa bristningar efter graviditet.. säger att det inte rör honom i ryggen...
Å att det bara e ett tecken på att jag har burit hans barn... ja.. vårat barn...
Å att han kommer att tycka jag är lika fin ändå...

Ja då bryr jag mig inte så mycket längre...

Ja.... så förutom min fula lilla bristning... ja då e min graviditet perfekt!!

Å snart har vi våran lilla bebis här!!!!





Kommentarer
Postat av: Tess

hehe jag fick också bristningar direkt när magen började bli växa typ... AS JOBBIGT, för det började klia som fan, men jag fick en butter nånting från body shop med coco grejjomojja som skulle va bra... det va skönt o smörja in sig i den iaf, för den va så fet liksom =D o så luktade den sinnessjukt gott

2009-09-11 @ 20:47:49
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0