Trött.. trött..trött...


Ja vi ska snart gå å lägga oss... jag har just kommit ur badet...
Ååå.. vill bara lägga mig i sängen å kramas å känna Tommys kropp..lukta i hans nacke... å känna hur han somnar..

Jag e i vecka 28 nu.. ja 27+.. å jag mår jätte bra.. men jobbet börjar bli tungt nu..
Jag lyfter en hel del tunga saker.. bla 20kg mjölkbackar, 18kg banankartonger och 10kg potatissäckar..
Det blir en hel del lyft..
Men jag ska ansöka om havandeskapspenning..

Men problemet är min chef... hon jobbade 11dagar efter sin bf.. å tycker kanske att jag oxå ska göra det..
Hon ska fylla i mina papper till försäkringskassan.. å hon omtolkar frågorna och svarar inte så bra.. så det skulle inte förvåna mig om jag inte kommer få beviljat min havandeskapspenning bara för därför..

Ååå.. blir galen på allt det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0