Barnvagn igen...

Ja nu har jag ändrat mig igen...

Tommy å jag va å kolla på barnvagnar... å nu har vi bestämt oss...

Det blir en Brio Sing.. jag vet att det e många som är emot den vagnen.. men den enda nackdelen vi kan hitta är att hjulen är en aning hårda.. och så tyckte jag sufletten är lite liten...
Men det som väger upp är priset...
Jag vägrar att köpa en Bugaboo med alla tillbehör för det dubbla priset som en Sing..


Å vi tyckte faktiskt inte att den e så tung å klumpig som alla säger...

Så det blir en Brio Sing... efter många om å men...




Köpa till om det blir en...

Kille                                                              Tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0