Vart hos BM idag

Ja.. jag va hos min bm idag.. ja vi mätte magen å kolla blodtrycket mm.. det vanliga.. å allt såg bra ut..

Men hon upptäckte att bebisen ligger uppåt... man känner huvudet väldigt tydligt..

Hon sa att det gör inget att den ligger med huvudet upp just nu.. men vi ska ha koll så den vänder sig tills vecka 37... annars ska dom försöka vända på bebisen..
Om inte det funkar kommer det evt bli ett snitt..


Men att det e långt tills dess och allt kan hända.. bebisen kan vända sig..

Men jag måste säga att jag inte e så överdrivet förtjust i om det skulle bli ett snitt.. jag vill helst föda normalt..

Jaja.. den dagen den sorgen..
Handlade lite babykläder när jag ändå va förbi centrum.. å det e ju alltid trevligt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0